Feliratkozás hírlevélre Ne maradj le legfontosabb híreinkről 2025-ben!

Kapcsolat

Translation is available for this content

Switch to English

Magyar Helsinki Bizottság

  • Iroda címe: 1074 Budapest, Dohány utca 20. II./9.
  • Postacím: 1242 Budapest, Pf. 317.

Telefon/Fax

E-mail

Jogi segítség kérése

Telefonos, e-mailes, postai úton történő megkereséseket csak korlátozottan áll módunkban megválaszolni. Személyes ügyintézéshez előre egyeztetett időpont szükséges. Kérjük használja az űrlapunkat kapcsolatfelvételre.

kapcsolatfelvétel segítségkérőknek

Banki adatok

  • Számlaszám: 10201006-50247961-00000000
  • Bank: Kereskedelmi és Hitelbank Zrt.
  • IBAN: HU75 1020 1006 5024 7961 0000 0000
  • SWIFT CODE: OKHBHUHB

Szervezeti adatok

  • Adószám: 19013983-1-42
  • Nyilvántartási szám: 01-02-0000383

Panaszkezelés – ügyfelek

Problémája volt a Helsinki Bizottság segítségnyújtásával? Sérelem érte önt a Helsinki Bizottság egy munkatársa vagy partnere (például tolmácsa) részéről? Panaszát küldje el nekünk emailben a helsinki@helsinki.hu címre. A „tárgy” sorba írja, hogy „PANASZ”, az emailben pedig kérjük, magyarázza el röviden, hogy mi volt a probléma.
Mi történik a panaszával?
  • Panaszát bizalmasan kezeljük. Ha panasza egy konkrét személyre vonatkozik, ő nem fogja tudni, hogy a panaszt ön nyújtotta be.
  • Emailjét először csak egy erre külön kijelölt adminisztratív munkatársunk fogja látni. Ő továbbítja majd egy felkészült, semleges személynek, aki megvizsgálja a panasz tartalmát és megteszi a szükséges lépéseket. Panaszát bizalmasan fogjuk tárolni.
  • Megerősítő emailt küldünk arról, hogy panaszát megkaptuk.

Visszaélések bejelentése

Ön a Magyar Helsinki Bizottság korábbi vagy jelenlegi egyesületi tagja, foglalkoztatottja, egyéni vagy céges szerződéses partnere, önkéntese vagy gyakornoka? Munkánkkal kapcsolatban jogellenes cselekményt, visszaélést vagy mulasztást tapasztalt? Amennyiben igen, úgy azt a 2023. évi XXV. törvény alapján lehetősége van bejelenteni számukra szóban vagy írásban. A hatékony ügyintézés érdekében javasoljuk, hogy bejelentését emailben tegye meg a helsinki@helsinki.hu e-mail címre “VISSZAÉLÉS BEJELENTÉSE” tárgymegjelöléssel.

  • Bejelentését bizalmasan kezeljük. Ha bejelentése egy konkrét személyre vonatkozik, ő nem fogja tudni, hogy a bejelentést ön nyújtotta be.

  • Írásbeli bejelentés esetén e-mailjét először csak egy erre külön kijelölt adminisztratív munkatársunk fogja látni. Ő továbbítja majd egy erre kijelölt, felkészült, semleges személynek, aki megvizsgálja a bejelentés tartalmát és megteszi a szükséges lépéseket. Bejelentését és az abban közölt információkat bizalmasan fogjuk tárolni, a vizsgálat során a vonatkozó adatvédelmi előírásoknak megfelelően járunk el.

  • Bejelentését legkésőbb 30 napon belül, indokolt esetben legfeljebb három hónapon belül kivizsgáljuk, a vizsgálat eredményéről a bejelentőt lehetőség szerint írásban értesítjük.

 

Hiteles forrásból szeretnél információhoz jutni?

Ne maradj le a legfontosabb történésekről, értesülj terveinkről. Tartsuk a kapcsolatot, iratkozz fel hírlevelünkre Te is!

Hírlevél feliratkozás

Kövesd a Helsinkit

Napi aktualitásokért és extra tartalmakért kövess minket a Facebookon

Magyar Helsinki Bizottság