Főállású ADMINISZTRATÍV KOORDINÁTOR munkatársat keresünk
Adminisztratív koordinátor munkatársat keresünk. Legfontosabb feladatai: a háromfős adminisztratív csapat munkájának összehangolása, az iroda működésével kapcsolatos feladatok proaktív tervezése, koordinálása, rendezvények szervezése, szerződésekkel kapcsolatos ügyintézés, statisztikai kimutatások készítése, illetve a munkánkat segítő sokszínű egyéb adminisztratív és támogató feladatok.
Milyen munkatársat keresünk?
Olyat, aki legalább középfokú képesítéssel rendelkezik, van adminisztratív és munkaszervezési területen szerzett gyakorlati tapasztalata, profi számítógép-felhasználó (MS Office, Excel stb.), precíz, alapos és kiszámítható módon dolgozik.
Fontos, hogy legalább társalgási szinten írj és beszélj angolul, legyél segítőkész, kezdeményező, gyors és rugalmas, illetve azonosulj a Helsinki Bizottság küldetésével és munkájával. Előnyt jelent, ha már dolgoztál vagy önkénteskedtél emberi jogi területen, vagy bármilyen civil szervezetnél, de ez nem elvárás. Szeretnénk, ha új munkatársunk januárban munkába tudna állni.
Kik vagyunk?
A Helsinki Bizottság Magyarország egyik vezető emberi jogi szervezete, munkánkat számos nemzetközi díjjal jutalmazták az elmúlt években. Küldetésünk, hogy védelmezzük a demokratikus jogállamot, a független civil társadalmat, a tisztességes igazságszolgáltatást és a háború, üldöztetés elől menekülő embertársaink jogait. Évente több mint ezer olyan kiszolgáltatott helyzetben lévő embernek nyújtunk ingyenes jogi segítséget, akik általában senki másra nem számíthatnak.
Miért jó velünk dolgozni?
A Helsinki Bizottság egy dinamikus, barátságos munkahely, ahol van lehetőség folyamatos szakmai fejlődésre és egy igazi közösségben dolgozhatsz. Velünk átélheted milyen másokon segíteni – akár közvetlenül, akár közvetetten –, hogy milyen egy igazságosabb, befogadóbb társadalomért dolgozni, úgy, hogy közben egy profi, nemzetközi hírű csapat tagja vagy. Közös munkánk intenzív betanítással kezdődik, amihez a Bizottság csapata minden támogatást megad. Irodánk a pesti belvárosban található.
Hogyan tudsz jelentkezni?
Küldd el magyar nyelvű önéletrajzodat, nettó fizetési igényedet, két referenciaszemély nevét és elérhetőségét, valamint angol nyelvű motivációs leveledet a jobs@helsinki.hu e-mail címre. Motivációs leveledben kérjük, hogy válaszolj ezekre a kérdésekre:
a) Why would you like to work with the Hungarian Helsinki Committee?;
b) Why do you think you are suitable for this particular job?
Jelentkezési határidő: 2023. december 05., a pályázatokat folyamatosan értékeljük. Várjuk jelentkezésedet!